Wie is MGM?

MGM Marketing & More is Marjan Gielen. Al meer dan twintig jaar houdt zij zich bezig met marketing voor bedrijven en organisaties met als specialisaties de reisbranche, onderwijs en het verduurzamen van dorpen en winkelstraten. Reizen is een passie. Marjan is altijd nieuwsgierig naar wat er te zien is om die ene hoek. In haar vrije tijd mag zij graag hardlopen, vlakbij haar huis in de Kennemerduinen. Het liefst loopt zij de tien kilometer. Dat ging niet van zelf. Stap voor stap, kilometer voor kilometer is het wel gelukt! 

 

Dat is ook hoe MGM Marketing & More werkt. Wat is het probleem? Hoe beweegt de markt? Waar liggen de ambities? Welke kansen zijn er? Waarom kiest de klant voor een product of dienst, of… waarom niet?
Met de door MGM ontwikkelde Marketingscan wordt stapsgewijs vastgesteld waar het bedrijf of organisatie staat op marketinggebied. De uitdaging ligt in het gezamenlijk tot een nieuwe aanpak te komen. MGM zorgt ervoor dat deze past bij de onderneming of organisatie en binnen het beschikbare budget. En voert de plannen ook uit, met meetbaar resultaat!

 keuzes maken